Monday 16 May 2011

One after another

Hi semua.

Apa khabar? Saya punya khabar untuk hari ini tak berapa nak baik lah. Ini semua berpunca daripada keputusan asrama. Saya tidak termasuk dalam senarai pelajar yang layak dapat asrama untuk semester depan. Perghhh memang marah and bengang ah cite dia. Ramai gila pulak kawan-kawan saya yang tak dapat. Haihh masalah lah pulak nak carik rumah sewa bagai sebab tak terfikir langsung nak duduk luar untuk semester 3 nie. Memang tak terfikir langsung sampai dah beli bedsheet baru lagi semalam. Hah, hebat tak hebat? 


Haa itu lah bedsheet baru saya. Sukaaaa sgt sebab dia colour pink purple. Hehe. Rugi lah pulak beli sebab rasanya rumah sewa kat kawasan kampung nie mana ada katil single kan. Haih.. thought of selling it to others and one of my friend pon dah berminat nak beli. Hihi. Tak tak sure lagi lah kan. Moral of the story, don't be so over-confident next time :P

Sekarang ini saya masih mencari-cari lagi rumah sewa yang available and kalau boleh nak yang dekat dengan tempat belajar. Al-maklumlah kan tak ada transport. Huehh -.-' And big maybe kena pergi Sabak Bernam untuk cari rumah sewa. Haiyoo, kalau dekat takpa lah jugak.



2 comments:

  1. aku pun da beli bedsheet baruuuu ! alih2 tak dpt asrama .... huwaaaaa ....

    ReplyDelete
  2. tahu takpekan araaaa! aku nak jual doh. haha. aku jual kat ain daud kot :)

    ReplyDelete

Followers